Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Yvonne Bos - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Yvonne Bos - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

15 Augustus 2014 | Indonesië, Ubud

De dolijnen excursie van gisteren was prachtig. Er waren enorm veel dolfijnen en ook de opkomst van de zon was heel mooi om te zien.
Vanmorgen zijn we weer uit Lovina vertrokken naar Ubud. De chauffeur kwam 2 uur te laat, maar we mochten gelukkig in ons prachtige appartement (de bruidsuite) blijven.
Onderweg naar Ubud hebben we nog een mooie waterval bezocht. Langs de kant van de weg lopen heel veel apen.
Vlak voor Ubud hebben we nog een stop gehad bij een kleine plantage waar Frans koffie van de civet kat heeft gedronken. Hij vond het niet heel bijzonder. Ook waren er verschillende soorten thee, erg lekker.
In Ubud duurde het een uur om door het dorp te rijden om bij ons hotel te komen (2 km.). De hoofdstraat is een smalle straat en middenin is een apenpark waar ontzettend veel mensen op af komen.
We hebben weer een schitterend appartement, midden in de rijstvelden. Foto's hebben we nog niet gemaakt, dat zal ik morgen doen en op de site plaatsen.
Vanavond heerlijk gegeten bij cafe Wayan. Een rijsstafel voor 2 personen.

• 15 Augustus 2014 - 22:36

Martina:

Dat lijkt me fantastisch die dolfijnen trouwebs ook hele mooie foto,s van de waterval en de apen. Door jullie staat deze reis nu ook ib mijn top tien waar ik nog naar toe wil. Nog heel veel plezier doei martina

• 23 Augustus 2014 - 19:13

Sigrid Scholten:

hoi Frans en Yvonne

wat gaaf dat jullie dolfijnen hebben gezien, dat lijkt mij ook wel wat, super leuk om jullie reis verslagen te lezen

groetjes Sigrid